Faible Group – modelingová agentura, kde nezáleží na proporcích, ale na osobnosti

O projektu:

Chtěli jsme vám napsat haiku, o tom jací jsme a co děláme,
…ale při tvorbě jsme zjistili, že bychom se do ní nevešli.

takže, tady to máte, i s chlupama.

Přirozenost
Realita
Empatie
Vize
Přesnost
Oko pro detail
Upřímnost
Důvěra
Etika
Komunikace
Faible

Jsme tím, co děláme a jak to děláme.

Všechny aktuality jsou na Facebookových stránkách agentury Faible Group.

Co Vám agentura nabídne?

Chceš se stát modelkou, modelem, ale trápí tě parametry agentur? Jsi umělec a tvůj talent zatím nikdo neocenil?
Agentura Faible Group je jiná. Je to první modelingová agentura u které tělesné proporce nerozhodují.
Podporujeme studenty i mladé umělce.
V našem portfoliu jsou kategorie herců, hudebníků, tanečníků a jiných talentů. Pokud se chceš stát členem agentury, vyplň prosím online konkurz a my tě následně budeme kontaktovat.

Pro firmy:

Nabízíme firmám široký sortiment služeb a produktů:

- propagační materiály (fotografie, grafika)
- módní přehlídky s kompletním zajištěním
- modely, moderátory, herce, tanečníky, zpěváky
- promo akce, ojedinělá show
- výroba animace a videoklipů|
- tvorba webových stránek

ID 21

Ředitelka agentury Denisa Slavíková je také režisérkou dokumentárního filmu o ideálu krásy 21. století.

ID 21 upozorňuje na problém dnešní konzumní společnosti a snaží se rozpoutat diskuzi ohledně pojmu ideální krása.
V dokumentu diváci uvidí nejen rozhovory s lidmi, kteří se s nastaveným ideálem krásy denně setkávají, ať už v pracovním nebo osobním životě. Překvapivé jsou také výsledky mezinárodní analýzy, které se zúčastnilo téměř 1200 respondentů.
Dokument prolíná více rovin. Je o sledování trendů, idolů a chování se podle někoho, kým nejsme.
Každý totiž vnímá krásu jinak a každá žena je svým způsobem krásná, když je zdravá a spokojená sama se sebou.
Navíc otázkou je, kterou krásu bereme jako ideální. Ideál krásy, který nám předkládají média, nemusí být to samé jako ideál krásy tak, jak ho chápeme my. Nejhorší dopad to má potom na mladistvé, kteří nejsou vždy schopni rozlišit realitu od „dokonalých“ vyretušovaných těl.
Hlavní úloha mužů v tomto filmu je ukázat, jak oni vidí ženy v dnešní době, jaký názor na ně mají a také jak vnímají reklamu.
Druhá polovina filmu navodí důsledky, příběh anorexie.

Pro více informací sledujte facebookový profil ID 21